Jajaja

ligger inne med feber nu också, härligt härligt..blir hemma imorgon också. Det enda positiva är att mamma köpte godis åt mig :D nom nom! Har dock blivit en Hemma kväll-nörd då jag snackade med mamma i telen när hon skulle välja godis åt mig.
Ungefär såhär sa jag: marabouchokladen finns på vänster sida, sen om du går en meter åt höger så finns de goda S:en och om du sen går typ en halv meter så finns de, osvosv.
Hehe, har blivit en tradition att köpa nåt där en gång i veckan!
Jajaja har inget intressant att skriva ligger bara o kollar på TV hela tiden, tack o lov att jag har en egen TV!

Kommentarer
Postat av: julia

fin=)

svar: åh tack vad glad jag blir=) du är jättesöt du med!

2011-09-28 @ 22:33:51
URL: http://juliamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0