Mina mardrömmar

I..ja jag vet inte hur länge men, länge har jag haft mardrömmar VARJE gång jag sover på natten. Eller jag vet inte vad som räknas som mardröm men när jag vaknar upp så känner jag mig iallafall helt omskakad och tänker "nej hoppas det inte är så i verkligheten..?!" sen inser jag att det bara var en dröm och blir delvis lugn fast ändå ängslig eller vad man ska säga. Jag vet varför jag drömmar det jag drömmer, iallafall huvudhändelsen sen kommer det ju alltid in massa annat.
Varför vi har mardrömmar:
När vi har olösta konflikter, obearbetade svåra upplevelser och annat som plågar oss har vi ofta mardrömmar. Troligen finns det alltså saker i ditt förflutna – och kanske även i ditt liv nu – som flyter upp till ytan från det omedvetna och vill bli upplösta och genomarbetade. Det är svårt att göra på egen hand.

Och ja, jag håller helt med. Mina drömmar handlar alltid om dåliga upplevelser i mitt förflutna och det händer vääldigt ofta jag säger att jag önskar att jag för EN natt kunde få drömma något lyckligt och inte massa skit som jag mått/mår dåligt över. Som nu t.ex, har varit vaken ett tag nu för jag drömde något dåligt och vågar inte somna om igen för jag vill inte drömma om sånt igen.
Men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0