Today I don't feel like myself

Kom hem för en stund sen och har hunnit städa sen dess! Slutade tidigt idag men jag och Mariam var tvungna att prata med Praktik-kvinnan så vi stannade kvar. Hon verkade rätt trevlig..fast..nja. Skönt iallafall att jag har en praktikplats nu!
Blir mer och mer sugen på att blondera nu..kanske ikväll? Hm får se! Något positivt när jag var på Toppen nu i eftermiddags var att jag stod och kollade på färger, så såg jag pappa en bit bort. Gick fram till honom och vi började prata, sen frågade han; skulle du köpa något godis eller så?
jag; njaa..vet inte riktigt!
pappa: men välj ut något du vill ha så köper jag!
Det gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0